Dag 1 – Min dag.

Passande att ha den här rubriken just nu. För just nu är min dag inte den allra roligaste om jag säger så. Jag vaknade upp, gick på toa, gick och tog mig frukost, satt mig här vid datorn, kom på att nelson är i Töre så slipper gå ut, satt på morgonpasset i p3, surfar runt, dricker vatten, hostar och snorar, har en tanke på att jag vill träna är dock för trött och sjuk, låter radion vara på och lägger mig i sängen ett tag, åker på missions på storheden, kommer hem och hittar en överraskning som gjorde min dag, sen slurpar jag omkring här hemma och grubblar tills jag får åka till min kära Martina som ska bjuda på lyxmiddag. Fläskfilé!
 
 
Tänka sig, det här gjorde verkligen min dag! Elina, hur gulligt 
Vilka vänner jag har vid min sida, käraste ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback