Vi stryker det där med "perfekt"

Ja som skrivet på rubriken "vi strycker det där med perfekt". Kanske dom två första dagarna har gått bra på dagis. Men som vanligt händer det något och man bara jaha, det är så typiskt. Typiskt typiskt typiskt. Bara för att jag hatar det, bara för att jag börjat jobba och precis denna vecka. Allt är så typiskt. Men jag hade några onda aningar om att jag skulle ha en sån otur. Äh, är väl bara att sitta här och trycka i mig blåbärssoppa och försöka hoppas. Det jag vill komma fram till är att det är typiskt och att jag HATAR det. Jag tror ni vet det. 

och nu när jag lika håller på så kan jag strö lite salt i såren; snart flyttar anders och min hals stryker snart med.

dagens blogg = negativ, jag vet. Förlåt.

Kommentarer
Postat av: Maiii

Magsjuka? :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback