happ happ,

Vad roligt man kan ha egentligen. Här sitter jag, 17 år och ensam. Jag kan inte göra ett piss, för ajg är bara 17 år, liten, en skit. Alla, och då menar jag precis alla, ska ut ikväll. Men det kan inte jag och därför får jag sitte här hemma och tycka synd om mig. Det ända jag kan roa mig med är datorn. Ja, ni ska tycka synd om mig! haha. 

Har precis kollat klänningen och skorna som ska sitta på under nyårs-kvällen-natten-morgonen. Tror fan jag har gått upp minst 10 kilo under jul, jag menar allvar. Jag kan förklara mig själv i nu läget som en vandrande köttbulle (dock dåligt rullad) med ett par lila skor. Hur ska jag komma i form till nyår?! Blir nog svårt så jag får helt enkelt skylla mig själv. Jag längtar som ett tok.
Bara 5 dagar kvar....
 

Kommentarer
Postat av: Annika

snart är du 18 söööt.

2007-12-27 @ 19:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback