05juli2007

Nu tänkte jag dra till och sammanfatta några dagar här.. Har ju inte hunnit :)

Lördag: Pub, började festa hos Anders. Sedan gick vi ner på pubben(Oppps, jag kom in) där vi mötte Jonne, Sandra och Madde, satt och surrade och såg då Emelie som jag ropade till mig. Så hon och Vocki hängde på med oss. Vi dansade och hade jätte kul hela kvällen. Lyckad kväll vill säga :)    

Söndag: Inte riktigt 100% i skallen och kroppen. Blev bättre framåt eftermiddagen, såklart.  

Måndag: Åkte till stugan. Mös och fiska. Jag = stor fiskarn! 8 abborrar och 1 gädda. De ni!

Tisdag: Första doppet för i år. Fast inte frivilligt.. Nåja, första doppet iaf. De är aldrig försent, som man brukar säga.

Onsdag: Mysdag av hög grad... Varmt och skönt.

Torsdag: Båttur. Har suttit på en strand hela dagen. Solat och badat, haft allmänt skönt! Absolut en perfekt sommardag. Eller om jag säger så här "Dagen har sett ut som en sommardag ska se ut" :) 

Nä, nu ska jag ta och gå och slänga mig på sängen ett tag. 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback