Förhoppningar

Igår kände jag att det fanns hopp om att få lite sol. Ja, det började spricka hål på molnen och det höll faktiskt på att klarna upp... Så dagen därpå kanske vi skulle få en solig och fin dag. När jag vaknade i morse stuttsade jag fort upp ur sängen, sprang in till köket och till min stora besvikelse -ännu en dag med regn och rusk!! Va fan. Ibland kan tanken komma -Kommer det att vara så här hela sommaren? 
Så jag har nyss kollat vad SMHI säger om det framtida vädret och ja, det kommer sol, men inte förens på lördag eftermiddagen (SUCK).
Så det är bara att acceptera och plåga sig igenom dessa regn tråkiga dagar!
Man får roa sig så gott det går dom här dagarna. Som jag gör nu... Lyssnar på musik och sitter här, som vanligt! ♫


haha. Lite onödigt.

 Några  just nu saker: 
☼ Titta just ut genom förnstret och såg det eviga mörkret. Grått..
☼ Sommaren ska vara varm och inte iskall som någon höst dag..
☼ Undrar när Cärro ska höra av sig. Gör det så fort du kan!
☼ Jag och Markoolio fyller år på samma dag, 1 Januari.
☼ Sommaren är kort och regn gör inte saken bättre.
☼ Att köpa något bara för att köpa, typiskt mig.
☼ Kanske bygga ihop alla anders möbler idag?
☼ Promenera med hunden, Inte nu, senarع.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback