Första dagen

....och jag lyckades.

Vaknade vid klockan 10 och tänkte sova vidare, men kom då på att: just ja, jag ska ju börja ett nytt liv. Så jag kravla mig upp ur skön sängen, trött som få. Drog på mig nå kläder, tog med hunden och gick ut på en skön 50 minuters lång promenad. Riktigt skönt var vad det var. Har även haft fotbollsträning och den var en riktig utkörare. Så om jag får säga det själv så har jag skött mig riktigt bra idag, både med motion och mat. Bra bra Emma.

Men man ska aldrig ta ut segern i förskott, har ju trotts allt bara gått en ynka dag. Så imorgon fortsätter "uppdraget".


Kommentarer
Postat av: camilla

Jag är stolt över dig Pööösan ;D

2007-07-20 @ 16:52:26
Postat av: Maiii ;)

Hoho, vet att du kommer lyckas sötis ;) För då du sätter dej in i nå ger du aldrig upp! ;)

2007-07-20 @ 22:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback