Fredagen den trettonde

Läste nyss aftonbladet och först då reagera jag att det är fredag den trettonde och hjälp vad nervös jag blev. Nog för att det inte har hänt mig nå på denna dag, men iaf. Lite nervös blev jag ändå och snabbt som ögat skickade jag iväg ett sms till far och mor "-Ta det lugnt idag, är fredag den trettonde. Så ni vet! Puss Emma " Haha, lite förvarnade måste dom väl få vara när dom är där neråt och åker husbil. Äh, nog om otur och sånt tjaffs.
 
Idag blir det Överkalix för min del. Hoppas jag får träffa alla gullungar och att det blir sol. Bussen går dit 13.00, så jag är väl framme där kring 14.00 och då står Carro (förhoppningsvis) på busstationen och inväntar mig. Hittar inte så jätte bra där. Sen home to Carro skulle jag tro.. Eller jag vet inte.  Äh, strunt samma. Detta kommer bli en lyckad dag/kväll med flickorna. I know it!  

Nu måste jag packa väskan och äta lite frulle. Och ni, ta det lugnt idag! Man vet aldrig om olyckan står och lurar i något hörn. haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback