Lite smått urspårat

Ja, så var det en ny dag igen och jag mår fin fint! Gårdagen blev helt okej om man nu skippar det tråkiga i slutet.. Roligast av allt var, så klart, att få träffa mina best friends igen! Ni är så söta att jag vill äta upp er, bara så ni vet. 

Cärro mötte mig på busstationen, kramade om varandra, lämna väskan i bilen, strosa runt på marknaden och så klart klaga vi på att det var varmt ute, åt en kyckling sallad för 70 kr (svinigt dyrt och svinig hela den), gick ner på torget för att se några band spela (ett gott skratt!!), träffade Wiktoria, men också Elina, surra på med dom ett tag, sedan leta reda på Cärros mamma och pappa, åkte över bron till Cärro, gjorde slingor på mig, duscha, fixa och dona, klar för utgång, åkte till Annika och sedan jyra vi alla på hela kvälle´n.
En lyckad kväll, mycket goda skratt, gråt och en massa kärlek! Hoppas vi ses snart igen, gullungar.

Här kommer ett litet smakprov av de bilder som kommer upp på pixbox....

     

Kommentarer
Postat av: Cärro

Vilka mästerliga bilder Emma, men jag vill se rockstar bilden!!!

2007-07-14 @ 13:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback