REGN

Sitter hemma och funderar på hur man kan få fram solen som gömmer sig bakom alla gråa moln? Kanske lite svårt skulle jag tro. Men önska verkligen att det skulle gå på något sätt. Jag vill ha bra väder.  

Mamma, pappa och bror har tagit husbilen och farit neråt, typ Göteborg. Och jag har ingen aning hur länge dom blir borta? Stackars lilla mig som inte gillar att vara hemma/sova själv.. haha Tur att mormor och morfar finns. Dom har ju bjudit mig på middag idag. Bra det. För jag vet själv att om jag ska göra mat så blir det typ mackor och ett glas mjölk. Hur ska det gå om jag någon dag skulle flytta. Oj oj.  

Igår var jag med Marie. Var som ett tag sen vi umgicks med varandra. Vi gjorde inte alls för mycket. Vi satt hos henne ett tag och snoka på pixbox och jyra. Sen gick vi på shell, hyrde vi film och gick den långa vägen ändå till mig. Som sagt, vi gjorde inte så mycket. Men det är alltid lika roligt att få träffa sötisen. ♥

Äh, nu ska jag ta och göra något mycket nyttigare än att sitta här, ska ta mig ut för att springa lite. Tro det eller ej. Men jag måste ju faktiskt hålla igång lite under uppehållet. :) 


 

Kommentarer
Postat av: Maiiii!!

Mååå, bumman!! :')


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback