Saknar

Tungt känns det, men framför allt väldigt väldigt onödigt... Hur länge sen var det inte jag träffade alla, Wiktroia, Carro, Elina, Annika, Sanna. Helt klart alldeles för länge. Att vi aldrig hittar på något?
Bara så ni vet, så tänker jag då banne mig inte sitta här och vänta tills skolan börjar innan jag kommer att få träffa er. Inte en chans. Så nu vet ni det! ♥
Satt på datorn hela dagen igår och jyra på med Carro på msn. Och kom då på något vettigt som att jag mesta troligt ska fara till ökx i helgen... Nice. Om nu Carro styr upp detta vill säga. Hon är som söt, lill Carris.
Idag blir det Luleå och göra stan osäker. Sen på bio. Tycker det är en perfekt dag att göra stan på!

Velvet Revolver - Fall to pieces

nytt på pixbox, igen..


Kommentarer
Postat av: Cärro

Klart du ska hit Empooo! No party without you!

2007-07-11 @ 12:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback