Tur det

Reagera för ett litet tag sen på mitt väldigt stökiga rum och blev väldigt irriterad och less. Kan jag aldrig ha städat i rummet mer än två dagar?! Men men, stöket försvinner ju inte av sig själv så jag satt igång med plockandet samtidigt som radion spelade på högsta volym. Med det i ett försök för att få mig på ett litet bättre humör och att det skulle gå mycket lättare. Men icke sa nicke, det funkade inte. Allt gick så segt, ville bara bli klar och slippa det. Rensa ur garderoben på kläder som ska snöras. En hel del om jag säger så. Men jag ur less på en gång och då slog tanken mig; en paus med lite guns n' roses skulle nog kunna göra susen. Sökte upp dvd skivan, mata in den i dvd spelaren, tog dosan och tryckte på play, tjooops sa det och jag var på så mycket bättre humör än vad jag var innan!



Kommentarer
Postat av: Carro

Så ska det låta ;)!

2007-07-28 @ 19:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback