Big Girls Don't Cry

I hope you know, I hope you know
That this has nothing to do with you
It's personal, myself and I
We've got some straightenin' out to do
And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry

Vill börja med att jag äntligen har fått mig lite musik på datorn..
En veckas sommarlov har nu gått och jag har inte gjort nått vettigt alls. Men lika skönt är väl det.
Men det skulle sitta bra med lite sol och värme. 
Imorgon är det midsommar, igen, och då blir det en mysig dag i stugan med mormor, morfar och hela familjen. Äta en massa godsaker och umgås, men det bästa av allt, den klassiska midsommar TÅRTAN med JORDGUBBAR! Gud så gott och jag längtar..
Idag har jag inget planerat, eller jo, har match mot Luleå ikväll..

(blev matchens lirare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback