Musik,

Sitter här och lyssnar på lite musik. Inser att jag inte har en enda bra låt på min kära datorn och det kanske beror på att jag bara har ca 14 låtar. Får ta och fixa hit lite mer låtar.
Har nyss städat mitt rum som verkligen såg ut som ett rent helvete! Så nu är jag rastlös igen. Blir väl att lägga in lite nya bilder på pixbox.
http://www.emmaolofsson.pixbox.se


Guns n' Roses - Sweet Child O' Mine



Senare: Ja, då har jag lyckas få in lite bilder på pixbox. Duktigt. Haha.. Har även hittat en låt om mig. Markoolio - Emma, Emma. Så den ska jag försöka få laddat hem.

Söndag kväll, jag tar det
jävligt chill, håller låg profil
En signal, jag hajar till
och greppar min mobil

jag läser orden "Emma, hem"
o skyndar mig att svara
o säger: Oh, jag vill ha dig
kom och leverera meter vara

Emma, Emma vänta på mig
jag tar en taxi till dig
skynda, skynda sätt lite fart
jag exploderar snart
Emma, Emma bädda för två
jag kommer inte få gå
det är redan fixat såklart, åhh

Kommentarer
Postat av: EmmaE

Ja våran låt ;D

2007-06-18 @ 21:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback