Fotografering för hela slanten,

Som sagt började gårdagen dåligt. Jag var less och hade nada att göra. Tråkigt rätt ut sagt.
Men smart som jag är ringde jag till Marie och skulle hörda vad hon pysslade med. Hon var i fotostudion och fota donna, men hon behövde någon mer att fota, och vad gör man inte för lilla Marie? Jo man ställer upp, precis som jag gjorde. Jag raffsa snabbt ihop en massa kläder, sminkade mig och cyklade ner till busstationen. Allt detta skedde på ungefär 20 minuter. Snabb måste jag erkänna. haha.
Vi höll på nere i studion i timtal. Varm var man, men framför allt jävligt hungrig. Varken jag eller Marie hade ätit någonting på hela dagen. Smarta människor, not! Nåja, dagen blev trots allt lyckad för mig. Jag skulle tro att Marie drar sig hit lite senare och då passar jag på att låna hennes kamera för att föra in bilderna på datorn. Så några hamnar väl här skulle jag tro. Vi får se,  

Näe, nu ska jag kila... Hejs. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback