Man får vara glad för det man har,

image148

image149

Som sagt är det bara att nöja sig med det man har och vid detta tillfället är det min kamera. Skulle gärna ta emot en system kamera, väldigt gärna. Det skulle vara lite mums om jag säger så. Att jag kom på detta är för att jag suttit och redigera lite bilder och 50% av korten är bajs. Men det är bara att gilla läget och acceptera att det in blir bättre än så här. 

Och nu ångrar jag jätte mycket att jag inte fotat mer än vad jag gjort under studieresan. Det var mest från första dagen, vill ju ha från alla tre. Äh, man hade som aldrig tid med det. För er som är nyfikna kan jag skriva ner lite snabbt vad vi gjort under dessa stressiga, men roliga dagarna:

Tisdag: Flygresa, tidschemat höll inte, iväg till SVT, rundtur och sedan publik till Babben & Co. Tillbaka till vandrarhemmet i Zinkensdamm, duschade och sist läggdags. (Sov inget den natten)

Onsdag: Vaknade kvart i sex, fixade oss, frukost, snabbt iväg för ett studiebesök på Expressen/DN, lunch, Dramatiska Institutet och sedan bar det av till gallerian för att intervjua folk. Vi hann också med lite shopping och senare på kvällen for jag en sväng till Svedmyra. Sedan tillbaka till Zinkensdamm.

Torsdag: Vaknade ännu tidigare denna morgon, frukost, iväg till SVT drama för rundvandring, Lunch rast ett bra tag, fotoutställningar på kulturhuset och sist men inte minst, lite shopping. Sedan mot arlanda med arlanda express, väntade på flyget, flög hem - den värsta flygresan jag varit med om! Men tack vare Sabina klarade jag mig väldigt bra.

Vi har gnällt, fått stessat som galningar, varit trötta, fått trängas, skrattat, grinat, blivit chockerade, ja det mesta. Det har varit superkul helt enkelt. Nu ska jag sluta för ikväll. Men det sista, finns bilder på
pixbox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback