TOK!

Vakna ganska tidigt, klev upp och åt frukost. Sen tog jag mig orken och gick ut och promenera med hunden.
Och inte lite jag fick skratta då jag sedan gick runt och försökte fota, hade med mig hunden. Trodde inte att det skulle bli några problem alls. Att han bara skulle gå bakom mig och lunka på. Men OJ så fel jag hade. Han var för fan skogs tokig, vild och framför allt  galen. Han hoppa okring och bet på allt som rördes. Jag tror det ända han tänkte på var: LÅT MIG FÅ NER EMMA, LÅT MIG FÅ NER EMMA.. Och då han inte lyckades med det blev han så frustrerad att han gick och slet sönder vinbärsbuskarna. 
Efter ett stunds OM och MEN konstaterade jag att det var en omöjlighet att försöka fota. Det gick bara inte.  
Så då försökte jag få in hunden, men icke sa nicke! Han var så envis och tjurig, att jag var tvungen att springa efter han som ett tok för att få fast han.... Lite roligt det måste ha sett ut?
Som sagt, det blev inga bra foton idag. Men dock en massa på en tokig hund!

Här kommer några få av alla bilder på TOKHUNDEN, titta och njut:
 
image131

image132

image133

image134
Fast tillslut blev även toket trött och gav upp. Sedan levde dom lyckliga i alla sina dagar.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback