Emma och Annis på uppdrag,

Sådär ja, kom nyss hem från Kalix och Annis, jag lever! Det än så att jag har övningskört hem från kalix. Gick super duper bra faktiskt. Vilket är ganska ovanligt när det gäller lilla mig och bil. Men det går nämligen framåt, vilket det förhoppningsvis ska göra?

Träningen gick också super duper bra. Eller jag vet inte om vi var så bra men det gick bättre än förväntat i alla fall. Annis och jag stuttttsade omkring och såg riktigt proffsig ut, då och då. Aerobic är något vi ska fortsätta med! Visst babe!? Jag blev då svin glad av det. haha. Längtar till nästa pass. Då ska jag och Annis på Power Box. Ska bli skit kul att prova på.
Kul att man hittat sig ännu en träningspolare!

"PowerBox"
"Är TräningsCompaniets boxklass. Här arbetar du med handskar och pads.
Du använder dig av slag och sparkar. Klassen är en tuff utmaning i kondition och styrka."

Varning: Jag är på svin bra humör!

Kommentarer
Postat av: AnnMary

Jag känner mig sjuk. Jag är inte van att träna, jag är heeeelt slut och hostar som ett cp..

Postat av: Maria

Tack! :) Jag är såå glad, det känns så himla bra just nu :)

2008-04-24 @ 20:43:42
URL: http://mbjornfot.blogg.se
Postat av: sandra

svar; tack! nej, jag vill inte heller ha hösten tillbaka :)
Kul att det går bra att övningsköra. Hoppas du får en skön fredag, ska du göra något roligt?

2008-04-25 @ 12:28:46
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback