En stor, fet gotte-påse!

Jag och stora påsar går inte ihop. Speciellt inte när jag är sugen som ett riktigt vilt vilddjur. Då går det bara inte. När jag får syn på dom fina hyllorna med alla dessa godsaker i, känner doften av dom Jag inte hålla mig längre. Det är då jag tar den största påsen som finns och "pösar" lixom ut den så den blir ännu större. Det måste få plats med så mycket som möjligt. Jag tar den rosa spaden och hackar ner blad godsakerna. Det blir lite för mycket, påsen blir bara tyngre och tyngre. Men det tänker jag inte på, utan fortsätter. Sedan är det dags för kassan och ja då kommer ångesten...

- Ja det blir 55,50.......

Man som ba, jahaja. Nu blir jag fet igen. haha. Jag och godis går inte ihop och det värsta är att jag redan käkat upp allt. Det tog typ bara en timme och wooopssss så var det slut i rutan. Kanske jag slog världsrekord?
Som tur finns spinning och idag hängde maddolen med. Inte lite söt hon var då :D


Kommentarer
Postat av: Minna

Fyfaaaan va gooooooottt de läääät...buhuu...jag som inte har käkat godis på 2 veckor :( ååååh, var det gott? :))

Postat av: Maria

Här händer det saker. Gud så gott med godis, men så mycket?! ångest? hihi... Emma, du verkar ju vara en hejare på att fixa till bloggdesignen!? jag är typ kass, blir less jävlgit fort och ger upp.. Hjälp mig!??

2008-04-18 @ 19:47:30
URL: http://mbjornfot.blogg.se
Postat av: frida

åååh fan vad sugen jag blev nu!!! kul att snurran stängde för 3 min sen:O

2008-04-18 @ 20:03:39
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: Maria

jag måste fundera ut vad jag vill ha :-P jag återkommer med det.. Ja, du måste ju absolut kommaoch kolla imorn, kl 13 var det :-) hihi, klart att du saknar vårat härliga gäng! det är ju bara att komma förbi och känna på bollen någon träning. Vi har ju en del comeback i år :-)

2008-04-18 @ 21:24:26
URL: http://mbjornfot.blogg.se
Postat av: Fegon

Hahahha underbart inlägg:)

2008-04-19 @ 16:18:44
URL: http://fegon.blogg.se
Postat av: Madde juuuee

fniss.. visst var jag duktig ;) ochSVETTIG!! and u like it ;)

2008-04-20 @ 16:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback