FY FAN VAD JAG ÄR BRA, ibland!

Har nyss anlänt hem. Ni kan inte gissa vad lilla Emma har varit och pyssla med! Nä, för det kan ni inte. Jag har varit och ÖVNINGSKÖRT med pappa. Jo, ja, övningskört. Jag vet att ni är chockade. Fy fan vilken sensation alltså. Jag menar verkligen det. Jag tror både jag och pappa är mycket stolta över lilla mig, som små bär. För det gick ganska bra om man tänker på omständigheterna. Jag menar, det är ju svin dåliga vägar och därför måste man köra typ 20!? Skit samma, jag är i alla fall stolt. Nu, snart, ska jag ha körkortet i handen.


image445
Min lilla snygging har börjat bli bra nu. Snart är alla skorpor bortski! YESKI!
Dockski serski minski bhski och armski cpski utski, nåja. Den bjuder jag på. Snällt? :o

Kommentarer
Postat av: A

Det är inge snällt att lägga ut såna där bilder, då inser jag bara vad jag går miste om här i "Barack 14"!!

2008-04-03 @ 21:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback