FY FAN VILKET VÄDER!

Har suttit ute på altan en timme typ och det bästa av allt;
JAG KUNDE SITTA I BIKINI!!!
 

Ändå höll jag på att flyta bort av svett. Fy fan vilket kanon väder det är ute. Jag blir på så himlans bra humör när det är sol och allt ute. Just nu känns allt så bra: Resan närmar sig, sommarlov snart, körkort snart, tatuering snart, sommar jobb snart (pengar). Jag kan rabbla upp en massa snart, men det får duga för tillfället. Kan kort sammanfatta: Jag är på riktigt bra humör idag. Så snäll förstör det inte :p

Vad ska hända ikvällen? Töre pub? höhö.

Kommentarer
Postat av: Minna

Åh vad härligt att ni får sola er också där uppe i norr ;) ja turkarna är farliga, och dom gillar nog blonda babes ;) haha tack!

2008-04-30 @ 18:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback