God morgon,

Här sitter jag i min ensamhet och ruttnar upp sakta men säkert. Frukosten kurrar nere i magen, morgonrocken är på och såklart är datorn med mig. Har även fått en stor fet finne nedanför näsan och inte nog med det så är det en inombordare, vilket betyder att den gör mysigt ont också. Har försökt klämma den men det går bara inte. Får lixom inget hål på skiten. Hatar dessa små varelser.. Finns det någon bra anledning till varför skiten finns?

Nä, jag ska försöka plugga och göra lite rester. Kan passa på nu när jag är hemma och så.
Ikväll är det träning med Annis som gäller. Är faktiskt lite nyfiken på hur det kommer att gå.
Bra hoppas jag. Inte sådär jätte bra (omöjligt) så att man är bäst, utan bara bra. haha

13 dagar kvar till teorin,
15 dagar kvar till turkland,
34 dagar kvar till halkbanan,
46 dagar kvar till gaddningen,
50 dagar kvar till sommarlovet,

I looked at your face
I saw that all the love had died
I saw that we had forgotten to take the time

I, I saw that you couldn't care less about what you do
You couldn't care less about the lies
You couldn't find the time to cry

We forgot about love
We forgot about faith
We forgot about trust
We forgot about us

And now our loves floating out the window
Our loves floating out the back door
Our loves floating up in the sky
In heaven where it began
Back in god's hands

Kommentarer
Postat av: bella

Ja det är så jäkla tråkigt! Då får man vänta ännu längre på kläderna:(

Postat av: melina

fin blogg :)

2008-04-24 @ 16:14:55
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback