Kalix by night!

Okej, nu är projektveckan över och Kalix by night är klar. Sjävl är jag helt slut i kroppen. Kanske ska lägga mig nå tag. Skulle vara ganska så skönt. Nåja, veckan har bestått av stress, tjorv, skrik, irritation, planering, plock, stök, illa låtande, bråk, fel, missförstånd och en hel del annat tjafs. Men det har inte bara varit dålig, utan veckan har också bestått av skratt, beröm, fniss, slamms, bus, hopp, stön, lyckats, glädje och en massa annat skoj. Rolig vecka vill säga. Vi har jyra på nere i studion och tillslut fick vi ihop ett program som var rätt okej. Duktig har vi varit, som vanligt. haha.

Just ja, körskolan igår gick super duper bra. Säger vi! Usch vad jag höll på att dö.
Men inte bara det, höll också på att köra ihjäl en ank-familj som traska över på parkeringen. Nära ögat. asshh,


Ni missar väl inte bilerna på
pixbooox?

Kommentarer
Postat av: Fegon

hahahahahah:)

Postat av: Fegon

Nej, jag har ju inte det. Anledningen till det är väl just för att jag är rädd att jag ska dö och ta ett gäng oskyldiga med mig i fallet. Gör nog bäst i att göra uppkörning i Övertorneå, är det någon som dör där så bryr sig ändå ingen... nej, nu var jag rå.

2008-04-03 @ 17:32:42
URL: http://fegon.blogg.se
Postat av: Anders

Äntligen har du skrivit nå! :) Det är bäst för dig att du skaffar körkortet tills ja kommer hem så du får skjutsa omkring på mig ett tag :P

2008-04-03 @ 19:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback