Paket nummer ett, paket nummer två!

Om några dagar kommer mina två sista paket hem. Ett från Lindex och ett från Nystil. Det är en bikini, ett par shorts och en strandväska. Perfekt till det att vi åker till Turkland och ska ligga på stranden. Det är nu bara bara 10 dagar kvar och jag har börjat få världens jävla resfeber. Vaknade i morse med världens jävla klump i magen och kom på att det inte alls är jätte länge kvar. Har världens jävla lust att börja packa nu. Men... nja..
Äh, allt går nog bra förhoppningsvis.

Jag måste tänka på annat och inte bara den förbaskade härliga resan :) Måste tänka på teorin, måste tänka på den väldigt mycket. För det gäller att kunna precis allt som står i den där boken om en vecka. För det är då jag sitter där, vid en dator och svettas som en flodhäst som fått vara utan vatten i månader. Jag hoppas och jag ber till lilla gud, som såklart kommer sitta på min axel, att jag klarar det förbaskade provet. Det är så att jag måste göra det, annars får jag typ vänta i hundra år till innan jag får göra det. Samt ta körkortet.

Valborg imorgon = Jyra omkring med Marie. Töre, Kalix eller Luleå?


Kommentarer
Postat av: frida

fan vad svartis jag är!! jag tar mig bara till sthlm :(

Postat av: Therese ;>

Kom nu till lule era jävla ungar ;D

2008-04-29 @ 20:57:53
Postat av: Minna

Fan vad roligt att ha en resa o se framemot!! Visst vare analya? (vet ej hur man stavar de) se upp för turkarna bara ;)

2008-04-30 @ 11:26:40
Postat av: Fegon

JAg stör mig på att jag "lyckas" med allt :(

2008-04-30 @ 11:31:22
URL: http://fegon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback