Vad fan är det att bli sur över?!

Jag känner mig för. Jag ställer mig för att nå shampoo flaskan uppe på hyllen. Hinner inte få tag i den utan jag ramlar pladask ner. Toalocket spricker och flyger i 1000 bitar, i hela toan. Jag får panik. Men bara ett tag och sedan sticker jag ut huvudet genom toa dörren. Berättar för pappa att toan är ohållbar och han blir ond. Springer mot toan och drar upp dörren. Svär och gapar. Men dock vet jag inte varför? Är ju trots allt bara ett jävla lock. Jag klarade mig utan större skador. Men toan verkar viktigare. haha. 

Men det jag inte förstår är: VARFÖR BLI SUR ÖVER NÅGOT MAN ALDRIG ANVÄNDER? För varken pappa eller någon annan i familjen stänger ner toalocket. Nåja, låt han gnälla över små saker. Är rätt kul då och då.  

Kommentarer
Postat av: Anders

Nä alla i eran familj står ju upp och pinkar! :O Bara jag som sitter ner :P

2008-04-03 @ 22:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback