- När ångesten smyger sig på..

Fan fan fan...

Det är snart bara en ynka vecka kvar tills skolan drar igång och jag har inte ens riktigt uppfattat att det varit sommar än?! Jag har sån ångest att jag knappt kan tro det själv. Tänk er, nyss firades studenten och alla skolavslutningar. Det blev sommarlov och alla var glad. Tiden går och man hinner inte uppfatta att sommaren är här och nu, nu sitter jag här med en klump i magen. Sommaren är över! Snart börjar helvetet och jag fattar det inte riktigt. Kan tiden verkligen gå så här snabbt. Det känns overkligt. Jag vill inte ha höst som sedan fyller ut´s av vintern. Nä, nu är jag deppig. Förlåt. Men jag tycker verkligen dessa månader har gått overkligt sjukt snabbt. Tycker inte ni det?

Kommentarer
Postat av: frida

dem har gått sjukt snabbt. nog för att jag inte ska börja skolan igen, men ändå. det har som inte varit så jättebra sommarväder, så man har som inte fattat att sommaren varit.. tycker jag. sjukt! hoppas nästa sommar bjuder på mycket bättre väder! :)

Postat av: frida

dem har gått sjukt snabbt. nog för att jag inte ska börja skolan igen, men ändå. det har som inte varit så jättebra sommarväder, så man har som inte fattat att sommaren varit.. tycker jag. sjukt! hoppas nästa sommar bjuder på mycket bättre väder! :)

2008-08-11 @ 12:26:57
URL: http://fanks.blogg.se/
Postat av: Hanna

om du vill får du jätte gärna sätta in banern? för jag råkades inte spara den ;)

2008-08-11 @ 15:39:56
URL: http://hany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback