- Det är fullt upp hela tiden.

Projektarbetet ska vara klart och inne hos elisabet precis inom en vecka. Men vad spelar det för roll? Jag är ju ändå så gott som klar, nästan 100%. Har precis gjort klart presentationen och baksidan. Sedan är det bara nå små fix kvar att göra innan jag kan lämna in det. Ska bli jäkla skönt att få det inlämnat, att slippa fundera mer på det mera. Ni förstår inte hur mycket arbete det har varit att få ihop en bok!? Sjukt mycket och jobbigt har det varit. Men snart är det över.... och jag kan inget annat än att vara nöjd.

Till råga på allt det där är det ju helg nu, vilket betyder slappa och mysa hela helgen "lång". Ikväll blir det nog thaimat och bio. Imorgon ska vi nog simma lite. Kommer nog bli en super helg :)

Återkommer om mitt liv utvecklas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback