- Det var bland det klantigaste!

Okej. Jag vet att jag kan vara klantig lite då och då.
Men så klantig som jag var igår, det är lite mer än det vanliga.

Det var så att igår kväll skulle jag och Niklas fara iväg och träna på TC och jag var jäkligt peppad inför det. Jag hade packat tränings saker, banan och hela köret. Sedan bar det då iväg mot Kalix med seg Forden (Fåffen). När vi precis passerat månsbyn, helt plötsligt, slog det mig:

VAFAN, JAG HAR BOKAT FEL! DET ÄR JU FÖR FAN TISDAG IDAG OCH INTE MÅNDAG!!

Satans så arg jag blev. Jag hade, på något mysko sätt, bokat in oss på måndagens träning och inte tisdagens som var den rätta dagen. Snacka om att jag blev lite less. Hur klantig och förvirrad får man bli egentligen? Så det blev ingen träning, utan snabbt vända hem mot igen Töre. Snacka om värdelöst. 

Dock blir det nya tag idag. Spinning 45. Och nu har jag i alla fall bokat på rätt dag. Hallelujah!

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHA :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback