- Jag är seg och omotiverad!

"Nu är glada julen slut, slut..... tralalalalalaaa" - Typ så går låten antar jag.

Jag ber så mycket om ursäkt till er som saknat mig, om det finns några? Har haft fullt upp, nästan i alla fall. Det har varit julmat hit och julmat dit. Nästan så att julskinkan och köttbullarna kommer upp genom öronen. Och jag har varit lat och svullat framför tv-apparaterna tillsammans med en massa julgodis. Det har varit bra, men nu får det vara nog och det betyder att vardagen måste få komma tillbaka.

                                   -   Det vill säga mitt data-nötande.

Julen kom och gick, poff sa det och så var det över. Lika deppigt varje år må jag säga. Jag älskar ju julen! Nåja, jultomten kom och med en massa fina klappar åt mig. Mer än nöjd är jag! I paketen fanns det bland annat: Mobiltelefon, två klänningar från ASOS, pengar, träna en kvart om dagen med Paulo Roberto (en bok alltså), hudvård och smik, samt en massa annat gott i nam nam. Supert!

Den där boken med Paulo Roberto - den tycker jag alla människor borde ha hemma i sina bokhyllor. Inte bar för att stå där och se fina ut, utan också för att användas. Jag tipsar dig, som är lite som mig (LÄS LAT), att skaffa denna tränings bok. Även om du är lat så orkar du träna en kvart om dagen, typ. Äh, jag kan inte förklara. Den är super bra helt enkelt!

"Visst kan du komma i form utan att helt lägga om ditt liv. Paolo Roberto visar att en kvart om dagen är allt du behöver för att komma i toppform. Paolo presenterar här mer än 50 effektiva övningar där du använder den egna kroppen som motstånd. Du kan därmed utföra dem var och när som helst. I boken finns åtta kompletta "kvartar" för alla nivåer så att du kan utmana dig själv och ständigt utvecklas oavsett hur tränad du är i dag."

Nu när julen är slut är det bara ladda inför nyår.
Det ska då iaf jag och Marie göra!

Kommentarer
Postat av: MAII

haha you bet! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback