Besök av snutte,

image325
Som ni säkert vet hade jag ett väldigt stökigt rum igår... Ja, men i alla fall så kom det en viss "doldis" hit på besök. Tror han tyckte synd om mig eftersom jag är en liten sjukling just nu. Man får väl alltid hoppas på att någon tycker synd om mig, "doldis" som vanlig? Det spelar ingen som helst roll.

Nåja, till en början gick allt bra när vi satt och fixade här på min blogg. Fast när "doldisen" blivit less springer han, ja han springer, in till mitt rum. Han börjar direkt tjata om hur stökigt det är och att rummet luktar illa. Precis som en liten kläpp eller snarare som en mamma. Jag orkade inte bry mig utan "mmm":ar tyst åt honom. Ja, utan att ens bry mig helt enkelt. Det är då "doldisen" blir lite små förtvivlad och tar i med sina så kallade "hårdhandskar". Om han nu har några? 


Han börjar gräva omkring i jätte högen med skitiga kläder. Han lyfter och sträcker på allt som finns. Sedan kväker han ur något i form av: "Emma, det här är äckligt". Nu har han fått mig till den "så kallade" riktiga världen. Jag flyger upp från stolen i ca 180 km/h och springer in i rummet för allt jag är värd.

När jag kommer in, står han där och håller i ett par trosor. Jag blir arg som fan och rycker åt mig trosan och snör ner den i högen bland allt annat. Jag försöker förklara att det här är mitt och inte ditt. Men han är besatt som ett vilddjur och fortsätter sedan med att plocka. Han lastar upp alla trosor i en hög mitt på golvet. Samtidigt försöker jag, i panik, kasta dom i hörnen för att "skymma" dom. Så fortsätter det ett tag tills jag blir förbannad. Sedan gör jag det ända rätta, jag lägger dom i smutsen. "Doldisen" fick i alla fall sig ett skratt. Inte jag. Ungefär så var det igår och jag råder dig, snutte, att söka hjälp angående ditt "tros-beroende" :)

Det jag ville komma fram till är: vem blir inte förbannad då någon tjatar om hur stökigt det är? Tror dom att man är helt hjärndöd och inte vet det själv eller? Men det värsta är när någon, inga namn, går och plockar bland trosorna! Fast iofs, det händer inte så ofta. Förstår bara inte vitsen. Någon som kan förklara det för mig som är liten?


Kommentarer
Postat av: Sofya Pezon

Sexiga trosor ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback