ett mens-monster som gör sig redo,

Ibland skulle jag kunna strypa min bror, direkt.
Igår skaffade han sig ett pingisracket och massa bollar, massa massa bollar.
Och jag lovar, jag trampar snart sönder varenda en av dom.
Detta eviga studsande och ploppande.
Och det värsta är att ju mer jag skriker åt han desto mer håller han på.
Så nu sitter jag fan tyst, med världens högsta musik.
Men ändå, ändå hör jag dom där bollarnas ljuvliga studs i marken.
Snart är min stubin borta och då blir det ett helvete...
Det kan jag lova.
Hatar även PMS-störningar!

Kommentarer
Postat av: fiffo

i feel you, haha

Postat av: Laaarsson

Haha vi kan ju bilda klubb på jobbiga brorsor du och jag ! Men min hade stått och köttat bollarna på mig istället :P

Vad ska du göra för gaddning då? (letar insperation hehe)

2008-02-26 @ 17:08:52
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: ElinAlexi

HAHAHA, småbrorsor! :D Min håller fortfarande på att reta gallfeber på mig och han är 17 :P hehe

2008-02-26 @ 21:21:38
URL: http://dreamlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback