Happ, det sa mig ingenting.

Lite nyfiken jag blir. Dock så lär jag aldrig få vet sanningen om den så kallade "bävern"?! haha 

Har precis satt mig här och gud så skönt det känns. Min kropp är helt utmattad, på ett väldigt skönt sätt. Tror detta blir min nya drog. Hoppas på det i alla fall. Just nu kan jag knappt lyfta mina armarna, jag kan knappt skratta utan att magen känns som om den ska gå i tusen bitar, jag kan knappt gå utan att mina ben ska ge vika men lika glad är jag för det! Imorgon spinning och det är först skönast i världen. Nä, vad tråkig jag är... Just ja, imorgon ska jag och Nilsson fotas i gymmet. Kan tänka mig att det blir ganska flummigt. Många skratt lär det väl bli. Vi får se, vi får se. 
Funderar på att fixa till lite på designen på min bloggis. Är lite små less på den jag har nu.

there's always some madness in love, but there's also some reason in madness..

Kommentarer
Postat av: Bäver

Det är en hemlighet du aldrig kommer få reda på! :)

2008-02-05 @ 20:00:29
Postat av: Sofya Pezon

Emma, visst vet du att du kan spåra IPnummer? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback