Helt slut,

Sitter hos Marie, har varit och träna spinning/torso. Är helt slut i kroppen och skallen, måste få mig nå inni stor magen. Vi ska väl snart kila ner på staden och köpa lite maten. Sedan blir det sola skulle jag tro. Nicee! Idag är det fredag och det känns verkligen suveränt bra. Framför allt skönt. Helger är alltid välbehövliga.

Imorgon är det fest, de ni! Inte så ovanligt. Efter den här helgen blir det nog ett tag tills nästa fest. Jag känner att jag bhöver några helgers paus. haha.

Nåja, hoppas på en rolig kväll och vi ses väl där eller? ;)

Som sagt; nu väntar solen och staden. Ha de bra alla :)

Kommentarer
Postat av: fiffo

vi ses där :>

Postat av: annis

haha, emma du säger att du kommer ta en paus nästa helg.. det kommer inte hända :D inse, du är 18!

2008-02-08 @ 16:33:06
URL: http://annmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback