Mamma tycker det är....

.... barnsligt och utmanande att "pussa" en tjej. Okejrå. Är bara att höra på vad mammsen min säger. Så från och med nu, tyvärr Emelie och alla andra, så får jag bara pussa killar, inte tjejer. Som jag fattar mamma är man mer vuxen och outmanade då man pussar en kille. Haha jag fattar inte grejen med att förklara detta. Skit samma. Mamma är ändå sötast. Jag har och kommer alltid att göra som mamma säger. Så; inga fler tjejer för min del, tyvärr.

image295


Just nu sitter jag hos Marie, i vanlig ordning. Vi laddar nog mest för träning. Skönt att träna av sig måndagens alla problem. Där lär jag smart. I alla fall skönt att ha ännu en måndag avklarad. 

Dagens fundering; vars kommer det nya blodet ifrån? Och vad händer med det gamla? Ni som är smart kanske kan ta och svara på det? För så smart är inte jag, dock :)

Kommentarer
Postat av: Marika Karin Matilda

Haha. Det där är nog alla mammors åsikt! Men vi håller med dig om att dom är för söta! :)

Kramar från Living LA!

Postat av: fiffo

jag känner att det är min op-plikt att svara på dina funderingar =)

i ryggmärgen sker hela tiden celldelningar som blir nya blodkroppar tillslut, kort och gott :)
och njurarna renar ju blodet från alla slaggprodukter så enda stället blodet hamnar på är väl på marken eller vars det då far, haha. om man börjar blöda alltså.

2008-02-11 @ 18:48:15
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: Minna

du ska absolut ta & fixa dej någon att gå med.. jag kan fan gå med dig :) tyckte det var så kul, haha.. ska jobba som personlig assistent. tack jag är lite död justnu :)

2008-02-11 @ 21:40:28
URL: http://minnaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback