Stenbocken,

Goda egenskaper,

Stenbocken är självständig, tålmodig och disciplinerad. Du tänker förnuftigt och realistiskt och är omtyckt för din jordnära attityd. Stenbocken svävar aldrig iväg i en massa lösryckta drömmar.

Du är en god planerare och kan arbeta både länge och intensivt tills du når dina mål. Din moral är hög och du ger ett propert och kontrollerat intryck.

Du är ödmjuk och hjälpsam och har en lite torr humor som lockar till många varma skratt.


Mindre goda egenskaper,
Du känns ibland lite kylig, reserverad och kantig. Stenbocken tar gärna ett litet avstånd till andra, och ibland verkar du inte särskilt sympatisk och sällskaplig.

Din korrekthet och anlag att snabbt kunna döma människor, kan få många att ta avstånd ifrån dig. Du dominerar gärna och kanske styr och manipulerar du lite för mycket ibland.

Det kanske är sant?


Kommentarer
Postat av: Minna

åh tack hoppas det! har mitt namn skrivet m thailändska bokstäver :)

Postat av: Carro

Jag kände mer igen mig på "Mina mindre goda egenskaper" än de positiva. Men det kanske stämmer i stor allmänhet ändå som du säger? :-)

2008-02-22 @ 12:22:36
URL: http://regalo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback