Torsdag och jag har gått och blitt sjuk, kul!

Det är så typiskt. Det blir alltid så här. Precis då jag börjat komma igång med träningen blir jag sjuk. Min hals känns somom den är 10 gånger 3 i omkrets, alltså väldigt stor. Min näsa, den vill aldrig sluta rinna. Den bara rinner och rinner. Vad vill den mig egentligen? Nä, jag är less som fan nu. Hoppas att skiten går över snabbt. För så här kan jag inte ha mer än i en vecka, för då blir jag tokig.
I värsta fall får jag bjussa ner mig med Annis i helgen. Hon är också en sjukling. tihi.
Jag tror dom flesta är sjuk nu? 

Kom hem precis. Har varit hos läkaren ang min lilla fossing. Dock så blev jag inte så mycket smartare av detta. Fick vänta,  vänta lite till och vänta ännu mer. Varför är det alltid ett jädrans väntande på såna ställen? Fick komma in i ett rum och även där fick jag vänta, vänta lite mer och vänta ännu mer. Tillslut kommer en tjej in och frågar vad som är problemet. Jag berättar och stickar upp foten i ansiktet på henne för att visa min lilla uppsvullnad. Hon tittar, hon petar, hon trycker och hon frågar om det gör ont. Klart som fan det gör ont? Är väl ändå där för att det gör ont! Happ i alla fall, blev absolut int så mycket smartare av det där besöket. Mest irriterad. Hon sa det jag visste att hon skulle säga; en tendens till halkus valkus och användning av bättre, skönare skor.
Heeeelt värdelöst och framför allt slöseri av min dyrbara tid. ha! 


Här får ni se lite av annis och hennes lilla "alla-hjärtans-dag-present-gjord-av-mig" :)
Hon är min lilla sötkorv!


image303

 
bra kvalla på bilderna, not :)

Kommentarer
Postat av: AnnMary

du är så bra emma! :) pusspusspuss

Postat av: Anonym

sjuksystrar (utom jag då) är sämst! :P

2008-02-14 @ 18:15:34
Postat av: Minna

ops den var av från mej :)

2008-02-14 @ 18:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback