Tre (stora) kanelbullar är inget att leka med!

Tänkte börja göra om här på bloggen, tänkte klicka på "välj stilmall", men tur att jag hejda mig. För jag skulle inte orka börja göra det nu. Men för det första så har jag inte riktigt tid till att sitta och pilla i photoshop, för lilla jag måste plugga. Vilket jag inte gjort på två veckor.
Usch, vad jag är trött! Slitsamt var det att vara ute på Billerud en hel dag och filma. Fast det var riktigt riktigt kul och det gick riktigt bra. Hela klassen jobbade på som attans och det blev kanonis. Tror jag i alla fall. Filmen blir nog perfekt. Nu är det väl bara för oss att boka resan ner till Afrika. Eller?

Nåja, jag har nu funderat och funderat, men jag kommer ändå inte fram till något vettigt mer än grönsaker, grönsaker och ännu mer grönsaker. Men det kan man inte leva på?
 
Så till er här; Vad ska man äta, för att nå det bästa resultatet av sin träning?!

Jag vill ha ett schema! haha Gud vad jag frågar dumma frågor. Men vafan, om man inget frågar får man ingenting veta. Så sant som det är sagt.


Som minna skrev till mig om bikinisarna:
"Dom var fan skitsnygga, spec första.. Dock vill jag ha kroppen ännu mer ;P"
Och o,j så sant det är. Jag vill, jag vill och jag ska försöka! För så ska det vara.



hihi, har gjort en liten "alla-hjärtans-dag-present-till-annis", de ni :)

Kommentarer
Postat av: AnnMary

Den bästa maten emma, är vanlig mat. Med det menar jag inte snabbmat, utan husmanskost. Men sallad till också. Bara du rör på dig och tränar, så är det absolut bästa vanlig mat!

Postat av: AnnMary

du är bara för söt emma! love you!

2008-02-13 @ 20:28:44
URL: http://annmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback