ÄNTLIGEN,

Nyår igår... Blev väl inte riktigt som man hade tänkt sig om jag säger så. Det brukar nog inget bli iof. Men det viktigaste var iaf att ha roligt och det lyckades jag verkligen att ha! Först fix och trix här hemma, sen bar det av för att hämta söt Marie (lite sent i tidtabellen bara). Hon är då känd för att kallas för Blixten, ironiskt sätt. Hon är seg, men det har jag vant mig vid. Skjuts till luleå för att umgås med Emelie&co. Var där ett tag tills gänget kom dit, då var det dags för fyrverkerier. Men detta år kommer det ett litet dock när det gäller fyrverkeri-fronten; JAG SÅG INTE EN ENDA!! Undra vad det kan bero på?! Fan så vi jyra där nere.. Om inte annat så var det jävligt kallt, men roligt. Sen tänkte vi ta och gå ut någonstans, men icket blev det av. Det var typ stängt överallt så vi for hemåt. Ist blev det efter "fest" hos Przemek. Det blev choklad och vatten.
Trots att inte kvällen blev som jag hade tänkt mig tycker jag ändå att den blev lyckad, rolig iaf. Kanske för att personerna som var runt omkring mig den kvällen är för sköna :) Förhoppningsvis kommer det bilder från svamlet. Om det nu blev några? Vart är kameran för det första?

Nåja, en kort sammanfattning: Skratt så det räcker och blir över, sång, kallt, förvirring, ilska, kramar, ännu mer sång, men det bästa: rolig. Nu ska jag gå och vila en stund innan alla kära tårt-monster kommer. Kan ju inte sitta och se bakis ut. haha. Grattis till mig. Äntligen!

Kommentarer
Postat av: EmmaE

Grattis till dig :D

2008-01-01 @ 13:19:48
Postat av: annis

GRATTIS TILL DIG GUMMAN :D

Postat av: Madde juuuee

GRATTIS BABE!ska sätta på dig nästa gång jag ser diig :)

2008-01-01 @ 15:25:06
Postat av: Carro

Grattis gullet!... igen ;)

2008-01-01 @ 15:49:06
Postat av: Vicky

Grattis, igen gullunge!! :D

2008-01-02 @ 17:46:22
URL: http://Wiktoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback