Bättre? Tssss.

Happ, här sitter jag igen. Samma smärta i magen, samma dåliga humör och samma äcklig känsla. Har sovit hela dagen, men har även hunnit med lite tv tittande. Fast somnade där också. Varför är jag så himla trött hela tiden? För hård helg kanske? Skulle inte tro det... Hoppas allt känns bättre imorgon, annars blir jag tokig. Usch usch usch. Får se om det bli någon skola imorgon, får se hur min mage känner sig. Men även hur jag själv känner mig.. Som jag frågade patte tidigare idag; kan man inte få vara på bra humör längre än så här?! Jag tvivlar i alla fall på det. Jag vet inte och snart orkar jag inte bry mig mera.. Har iof redan börjat hoppas på en lyckad helg.

I knew this from the beginning,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback