NU GER JAG MIG,

Har ändrat lite här på bloggen. Dock så förstår jag mig inte på endel saker och jag ger upp. Jag blir tokig. Hur ska man få visningsbilden större, så som vissa här har och inte jag? Och den saken ovanför, ja den. Där det står Emma Olofsson, hur ska jag få ut bilden ända till kanten? Den känns lite för.. fel placerad? Om ingen hjälper mig kommer detta alltså få duga?! Fasiken vad jag gjort frågetecken. (?)

Strunt samma. Idag är en dag där dagen inte varit en bra dag, typ så. Jag har inte gjort någonting alls. Tänka sig, klockan är redan kväll och jag har inte gjort någonting? Kanske ska man dra på sig jogging skorna, mössan och pysa ut för att jogga av sig lite onödig last. Få springa av sig alla tankar. Fast det är ju såklart bara kanske och kanske för mig är oftast "jag skulle vilja... men jag orkar inte". Alltså kommer det inte bli av. Vad ska jag då göra? Kan ta och ladda inför morgon dagen, för då är det tid att vara laddad. För imorgon är det fest, en fest med bra människor. Alltså en mycket bra sak.

Kommentarer
Postat av: annis

vi ska ha så kul baby! (:

Postat av: Sofia

Din blogg har ju blivit skitsnygg! :)

2008-01-04 @ 20:17:22
URL: http://nostalgitrippad.blogg.se
Postat av: paulina.

det blev bra :)

2008-01-04 @ 21:06:06
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: Minna

det var ju fint det du gjort! jag vet inte riktigt hur man ändrar profilbilden, men jag har ju själv gjort det så borde ju veta..hmmm.. har bara joxat lite och så var den stor, vet dock inte hur :P

2008-01-04 @ 23:56:24
Postat av: Hilda

designadinblogg.blogg.se - där hittar du allt om hur man gör :)

2008-01-05 @ 02:03:22
URL: http://hiiiilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback