Otroligt men sant, det känns bättre.

Konstigt nog känns det bättre, både fysiskt och psykiskt. Mitt humör är "neutralt". Det är ganska så härligt må jag säga. Det kanske beror på att dagens skoldag varit riktigt slö.

Har inte gjort många knop under dagen. Filmat lite här, filmat lite där, flytta kameran hit, flyttat kameran dit, sitta lite här, sitta lite där och ja, i stort sätt så har dagen sett ut. Men för det mesta blev det att jyra på med mina kära små classmates. Som sagt, vi har aldrig någonsin haft en normal konversation. Aldrig. I början av samtalen låter det helt okej men håller bara i sig i några få minuter och pooofff.... det spårar ut totalt. Fast det är riktigt, riktigt roligt. Har fått mig en massa skratt under tiden jag varit med dom. 

Nåja, rätt skön dag idag. Men bara för att man haft en bra dag betyder det inte att rapporten, debatt texten, engelskan eller tidningsrepotaget försvunnit. Nej nej, dom finns där. Någonstans, lååångt bak i min hjärna och ligger där för att snart ploppa fram i mitt minne... Helst vill jag slippa att veta av dom.

saknar bananiiissen. Hoppas du blir frisk söthjärtat!


Kommentarer
Postat av: annis

saknar dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback