Så där ja,

Tack för hjälpen. Hilda tror jag det var som länkade till en bra sida där aaaallt jag frågade om fanns.. Fast Minna var ju också till en ganska stor hjälp måste jag säga:  


"det var ju fint det du gjort! jag vet inte riktigt hur man ändrar profilbilden, men jag har ju själv gjort det så borde ju veta..hm.. har bara joxat lite och så var den stor, vet dock inte hur :P"


Fick mig i alla fall ett litet skratt över den perfekta förklaringen som ledde till... ingenting. Så tack för de, Minna :) Nåja, nu är jag så gott som nöjd med sidan. Fast så klart skulle jag vilja få den ännu bättre, typ det och det. Äh, nu får den vara så här. Det är bara att ni accepterar det.. Nu ska jag rensa datorn på lite bilder. Kan säga att den är ganska så full-proppad. Kanske lägger ut några "bort-glömda-foton-som-ändå-är-värd-att-visa" här. Ni kanske får er ett gott skratt. Vem vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback