- Mina hmm... konstationer?

Hahaa konstationer? Vafan är det?

Nåja Jag kan nu konstatera att:

- Kinderäggen har blivit bättre. Inte själva sakerna i ägget (dom suger mer än vanligt), utan lättare att öppna. Jag kommer ihåg då jag var liten, vilket helvete det var att få upp skit äggen.  

- Jag har insett att sommaren inte kommer att nå oss i år Tur att jag
snart lämnar norrbotten för ett litet tag. Jävligt skönt.

- Jag kan konstatera att jag har cancer bakom örat. Det är en knöl och gör ont.
Eller så är det bara för att jag suttit vid datorn för mycket.

- Att jag snart ska göra min andra tattoo och jag längtar som en mupp.

- Jag kommer aldrig mer visa mitt fula nylle inne på hotell valhall igen.
Aldrig. Det suger och ja. Jag har ta mig fan aldrig lämnat skiten och varit glad.
Har bara varit ledsen och arg. Blööö.

- Dagarna går något segt och jag vill ha saker att göra. Kom på något åt mig.

- Snart har jag körkort, det känns typ.... overkligt. Och när jag fått det så ska jag bil neråt.

- Att jag ska lägga av med det här. Det är både onödigt och ointressant. Så, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Minna

Hej sötis! Hoppas allt e bättre m dig. Jag tänkte lugna dig lite haha, har oxo haft en knöl bakki örat som gjorde ont som fan. kollade upp det o det var en fett knöl.. :)

2008-07-12 @ 14:35:45
Postat av: Minna

nejdå ingen fara det är säkert en fettknöl jättevanligt o ha såna:P

2008-07-12 @ 17:11:43
Postat av: Sofia

Jag tror att du blivit starkare sen du var liten ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback