- Det händer bara mig, jag lovar...

"- Hej, det är micke.
 Jag kan tyvärr inte tatuera idag. Har fått så förbaskat ont i ryggen.
Så jag ringer dig framöver så du får en ny tid.
Tyvärr."

Okej, detta kan bara hända mig.
Nu har jag gått och väntat i lite mer än två månader på att få göra fanskapet. 
Men ändå så får jag inte göra den. Fan fan fan fan. Och när får jag en ny tid då?
Säkert efter hans semester i augusti. Men jag borde väl få en ny redan i veckan tycker man ju?
Är jävligt less alltså och för att strö lite mer salt i såret så har jag förlorat nästan 800 kronor idag ,
Jag vill fan jobba och jag tog ledigt bara för det här som inte blev någonting av.
Skit och piss. Nu ska jag gräva ner mig. Bye.

Kommentarer
Postat av: Minna

vad ska du tatuera för ngt? :)

Postat av: Minna

vad fint med stjärnor..är de många? ja du det är inte ens värt att prata om, skönt är det ialf att vara fri & bara ha sig själv att bry om :) kram

2008-06-09 @ 13:04:16
URL: http://minnaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback