Aj aj,

Jag är redan klar och är hemma. Fasiken vad stolt jag är över mig själv. haha. Var bland dom första i mål och allt. Nä nu ska jag inte skryta för mycket här ;) Kommer säkert in nå bilder senare från min fina målgång. Pappa stod med kameran i högsta hugg för att fota sin duktiga dotter. Blev säker väldigt vackra foton. Röd i ansiktet, snoret rann och jag såg allmänt sliten ut. Väldigt vacker.

Funderar fortfarande vad jag ska ta och göra med mitt hår. Om jag kan fixa det idag kanske jag kan gå ut ikväll. Någon som har lust att hjälpa mig? :P


Kommentarer
Postat av: Vicky

Hur ser ditt hår ut emooo???

2008-03-20 @ 13:33:49
Postat av: EMMA SVARAR

Förjävligt!

2008-03-20 @ 14:19:53
Postat av: Vicky

Allvarligt? tungt. Hur ska du då? har du fixat det?

2008-03-20 @ 19:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback