Blir inget av det i alla fall.

Godmorgon.......

Planerna var att gå ut både torsdag och fredag. Men de sprack. Jag pallar inte, jag vill inte gå ut ikväll också. Är inte alls det minsta sugen. Undra vad det kan bero på, gott folk? Så ikväll blir det inge hotto utan mys med massvis av godis och en bra film. Fan så underbart det låter. Bara sitta och ta det lungt. Slippe må piss imorgon. Nä, så blir det och det är perfekt. Så ni som ska ut ikväll: ha det så roligt! haha.

Kan säga att gårdagens kväll vara helt okej. Dock sög musiken på hotellet riktigt hårt. Riktigt dåligt var det. Vad bitter jag låter just nu, men det är jag. Har sovit till nu och ändå är jag trött som en flodhäst. Nåja, det finns ett undantag ang musiken och det  var när jag och söt Emelie gick upp på scen för att sjunga av oss lite. Vi tog tag i varsin mick, valde låt och låten blev kung i baren med Magnus Uggla. Sedan rockade vi gärnet och jag vet, vi vet, att ni älskade oss. Vi och våran sång. Efter det blev vi kändisar och fick skriva en hel del autografer. Och till er som missade det och är jätte sugen på att få en, kontakta mig på 079-58866332477. 
Se så, sätt fart.

Nu väntar min sköna säng. Efter det m¨ste jag verkligen städa. Annars blir det halshuggning och det vill jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback