Fisk, fisk mera fisk, ät så får du skägg,


image403I vanlig ordning sitter jag här med fiskburken i högsta hugg.
Jag tror att jag börjar vänja mig vid "tonfisk-smaken". Tycker det till och med smakar gott i namnam. Det kanske beror på att det är Abbas Tonfisk och är "fina filébitar i vatten". Nä, men jag gillar det faktiskt. Ni kanske vill smaka? Nu ska jag tjata vidare på mammsssen. Det är så att jag har hittat en söt klänning på HM som skulle passa perfekt nu under påsk. Så önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Minna

nja snart rullar jag ju fram.. ;) ska du ut på påsk? ses vi? ;D

2008-03-11 @ 19:21:03
Postat av: annmary

Men du ska inte vara avis ju, du har ju snygg design du med :D

Postat av: Minna

Nice! :) är det långfredan man går ut eller?

2008-03-11 @ 20:18:48
Postat av: Minna

okey, tror också det är då.. ingen aning jag heller, suck.. men roligt ska det bli!

2008-03-11 @ 20:53:48
Postat av: Malle

Fan vad fin din blogg var "avis"

2008-03-12 @ 00:50:38
URL: http://www.malle85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback