Fy fan vilken panik,

Igår tog jag och marie i hårdhandskarna och började med mitt hår. Vi gjorde slingor. Meeeen vi skulle på träning klockan kvart över 7 och Marie satt fortfarande och drog ut slingor klockan halv 7. Vilket var väääldigt stressat. Och sen såg vi, till vår icke stora förvåning, att man skulle ha i smeten i håret ca 45 minuter. Vilket inte var aktuellt just då eftersom det var 45 minuter kvar till träning och vi ännu höll på att dra upp slingor. Och träningen kunde man bara inte missa.. Det var ju för fan Justins träningspass. Nej nej.
Snabbt smeta vi in håret i klägget. Bytte om, stressa och efter ett tag insåg vi att klockan var fem över sju. Paniken slog oss. Jag slet, drog i hopp om att få av mig hettan och ont gjorde det. Utav bara helvete. Sköljde av håret snabbt och ja, mitt hår var/är gult. Eller jag kan inte säga färgen precis. Men en sak som är säkert är att det ser förjävligt ut och att man ska ha klägget i håret den tid anvisningarna säger. haha. Idag ska jag försöka få mamma att köpa mig hårfärg så jag kan se lite normal ut igen. Hoppas! Så här kan jag inte visa mig ute bland folk. USCH.

Kommentarer
Postat av: AnnMary

Nej, det var inte därför :O Det var för att jag blev så jäkla sugen på nyttig mat.. typ tonfisk sallad osv! fyfan vad gott...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback