Störande lilla människa sitt still,

Att vissa personer kan irritera en. Att vissa videobloggar kan irritera en.
Jag och Annis satt nyss och klicka runt på olika bloggar.
Vi hade tråkigt.
Så efter ett tag fick vi nå ryck.
Börja kolla en massa "irriterande-blåsta-knäppa" videobloggar.
Vi fick genast mycket roligare.

Är rätt underhållande att se på sådana puckon som tror att ja, jag vet inte.
Eller jag kan inte kalla dom för puckon?
Det finns säkert en ännu bättre benämning om dessa otroliga varelser, som faktiskt finns! 
Fast just nu kommer jag inte på något bättre. Men jag lovar att det finns. 
Men i alla fall, det finns en tjej som har det där lilla "extra".
Det där "lilla-extra-puckade-jag-vet-inte-vad?".
När jag kommer hem ska ni få se vem det är som vann detta suveräna och underbara pris.
Och jag lovar: Ni får er ett gott skratt. haha.

Kommentarer
Postat av: annmary

I agree! ;)

Postat av: Anders

Ska dom inte stänga ner hela den här blogg världen snart? :) Den tar ju så mkt tid från ditt skolarbete :P

2008-03-05 @ 14:28:21
Postat av: jenny

haha äntligen en blogg som man får ut lite skojsigt av! Denna ska jag minsann fortsätta läsa! Tack för ett gott skratt dessutom haha =)

2008-03-07 @ 13:33:34
URL: http://www.pappasflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback