- Det känns jäkligt bra!

Nu ska nu små människor få reda på en bra sak, en underbar sak: EMMA HAR SOMMARLOV!
Här har jag gått och plågats, samt klagat, i massa månader. Plugg hit och plugg dit.
Man har bara gått och längta efter sommarlovet. December, januari, februari, mars, april, maj.
Nu känns allt så himla bra helt enkelt. Nästan lite overkligt på något sätt här och där.
Jag menar, kan det stämma att sommaren verkligen är här?

Skit samma. Jag är ändå glad och allt känns perfekt. Detta ska jag fira med en glass.

Kommentarer
Postat av: Fegon

Grattis.. och skål för fan.. glasskål !

Postat av: Minna

Ja, tiden springer verkligen iväg.. Grattis till ditt sommarlov!! :-) Vad skönt för dig. Nu skall jag på liseberg och rocka loss, wohoo

2008-05-30 @ 08:54:45
URL: http://minnaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback