Misslyckat!

Tänker jag med arslet eller med armhålan?

Idag är jag hemma från skolan (vi fick det!!) för att fara på antingen moderns eller faderns jobb. Vi ska nämligen dokumentera en dag med någon av dom, alltså fota. Om jag uppfattade mig rätt?! haha.. Ja men i alla fall, Jag vaknar, kollar mobilen och ser ett missat samtal från Sanna P, samt ett medelande från röstbrevlådan. Jag ringer snabbt upp 147 och lyssnar av det och det låter något i form av (min egna uppfattning av Sanna P:s samtal, så som Sanna P egentligen ville ha sagt det på): " Hej, det är Sanna! EMMA! Hur fan kan du vara hemma från skolan? Du kan ändå inte fota eftersom du inte tagit med någon kamera hem?!
 
Fan. Jag glömde ju att..... Så nu är jag rädd. Rädd för att jag inte kommer kunna göra uppgiften och det eftersom jag har en Nikon och skolan har Canon. Och jag har en pytteliten, bara en pytteliten, känsla i magen av att jag inte kommer klara uppgiften bara för att jag använder min kamera. Det låter sjukt, jag vet. Men jag tror Elisabet på något sätt vill se mig använda en Canon skit eos ist.

Fast, vad fan spelar det för roll egentligen? Systemkamera som systemkamera? Jag tar min egna och drar och fotar. I värsta fall får jag göra om skiten.
Ingen fara i det inte, nej dååååå! Less´som fan..


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback